قوانین پشتیبانی

 

 قوانین پشتیبانی و مرجوعی سفارش
  1. در صورت باز نکردن بسته بندی تا 7 روز  پس از دریافت مرسوله، با تقبل هزینه ارسال توسط مشتری و هماهنگی با واحد پشتیبانی، کالا قابل بازگشت است.
  2. حداکثر زمان امکان بازگشت کالا یک روز کاری پس از اطلاعیه بخش پشتیبانی به منظور برگشت کالا خواهد بود.
  3. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا ایراد در کالا، بایستی درخواست پشتیبانی خود را حداکثر طی 7 روز  کاری پس از دریافت بسته از طریق «حساب کاربری» و در قسمت «سفارش های ثبت شده» ، ثبت نمایید.
  4. پاسخ اولیه بخش پشتیبانی، طی 7 روز  کاری به ترتیب اولویت ، به مشتری داده خواهد شد لذا لطفا تا دریافت پاسخ تیم پشتیبانی ، صبور باشید. در صورتی‌که لازم باشد کالا بازگشت داده شود، این موضوع به اطلاع شما خواهد رسید.
  5. در صورتی‌که کالا های گارانتی دار دچار نقص فنی شوند، کارشناس بخش فنی صحت ادعای شما را بررسی می‌نماید. در صورتی‌که وی تایید کند که محصول پیش از ارسال ایراد داشته است، کالای سالم به صورت رایگان برای شما فرستاده خواهد شد و یا کل مبلغ واریز شده به شما برگشت داده خواهد شد.
  6. کالاهایی که به دلیل استفاده نامناسب مشتریان ، عدم رعایت موارد قید شده در کاتالوگ و یا توضیحات محصول در سایت ، هرگونه لحیم کاری ، هرعملی که باعث تغییر در ظاهر محصول شود و یا هرگونه تست که سبب آسیب به محصول شود (از جمله ولتاژ اشتباه ، ریختن چسب ، استفاده در شرایط محیطی اشتباه ، عدم استفاده از هیت سینک ، اتصال کوتاه کردن بورد ها و باتریها و …) گارانتی از بین رفته و محصول قابل برگشت نیست.
  7. در صورتی‌که به هر دلیل اعم از خرابی، ایراد فنی یا ظاهری، عدم تطابق کالا با ویژگی‌های ذکر شده در سایت یا بروز اشتباه در ارسال آن، با مرجوع شدن کالا موافقت شده باشد، فروشگاه تنها ملزم به پرداخت هزینه پرداخت شده توسط مشتری در زمان خرید خواهد بود و هزینه‌های جانبی اعم از صدمات به سیستم‌ها، بورد‌ها، پروژه‌ها، تعهدات تولیدکنندگان و…  یا افزایش و کاهش قیمت در این بازه زمانی مشمول آن نخواهد شد و دارپا هیچ تعهدی در قبال این موارد نخواهد داشت.
  8. به منظور مرجوع کالا، پس از هماهنگی با بخش پشتیبانی، کالا مورد نظر باید همراه با فاکتور خرید و توضیحات لازم در مورد علت مرجوعی، در بسته بندی مناسب برای دارپا بازگشت داده شود،  در صورت عدم انجام این کار و یا بروز ایراد فنی در کالا هنگام حمل ونقل، امکان مرجوع آن از بین خواهد رفت و هزینه برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.
  9. در صورتی که کالایی مرجوع شود و مشخص گردد که مشکل مطرح شده درباره کالا صحیح نیست، پس از دریافت هزینه ارسال و هزینه تست فنی از مشتری، کالا مجددا به وی بازگردانده می‌شود. کالاهایی که یکبار مرجوع شده اند و نقص یا ایراد آن ها توسط فروشگاه تایید نشده است، دیگر قابل برگشت نخواهند بود. لذا توجه نمایید در صورتی‌که قصد مطرح کردن چندین عیب و نقص برای یک کالا را دارید، همه‌ موارد را به طور کامل در برگه ذکر شده قید کنید و همراه با کالا ارسال کنید. ارجاع بدون ذکر کتبی عیب کالا پذیرفته نمی‌شود.
  10. اگر کالا مشمول گارانتی باشد، برای مرجوع آن باید مطابق با شرایط گارانتی مربوطه عمل شود.
  11. در صورتی‌که امکان مشاهده خرابی و معیوب بودن محصول بدون بازکردن بسته بندی وجود داشته باشد، بایستی بدون باز کردن کالا مرجوع شود. همچنین اگر مشاهده خرابی و عیب کالا بدون استفاده از آن ممکن است، باید پیش از استفاده کالا، به فروشگاه مرجوع داده شود، در غیر این صورت بازگشت کالا ممکن نخواهد بود.
  12. پس از تست کالا های مرجوعی توسط بخش فنی و تایید ایراد یا نقص مطرح شده، فروشگاه طبق شرایط گارانتی هر کالا عمل می کند.در صورت خرید بیش از یک کالا، پس از دریافت بسته، ابتدا یک نمونه از آن را تست کنید و در صورت وجود هر گونه عیب و مغایرت بلافاصله، بدون تست مابقی کالاهای خریداری شده، فروشگاه را از این موضوع مطلع کنید.
  13. برخی از کالا ها حتما باید به صورت مستقیم به شرکت تامین کننده بازگشت داده شوند. لذا پیش از ارسال این کالاها به تامین کننده، لازم است با بخش پشتیبانی هماهنگ شود.